Kulmala

Kulmala

perjantai 20. marraskuuta 2015

Lapsen oikeuksien päivä

Lapsen oikeuksien päivä 20.11.2015












Lasten ajatuksia ....

Vaatteiden alla useimmilla ihmisillä on ruumis, sitä ei vain aina ajattele.
Arsenikki on vahva mauste joka voi pilata koko päivällisen.
Vanhat tädit eivät enää pidä niin paljon miehistä, ei ainakaan vanhoista miehistä.
Mulla on viisi mummoa..... vaari on vähän kertonut.
Jotkut lehmät on mustia, ne ovat maahan muuttajia.
Vesi viheltää sadassa asteessa.
Jotkut jutut on niin viisaita ettei ne naurata.
Mummi ja vaari elävät yli aikaa mutta he eivät saa siitä maksua.
Lapsena oleminen on ihan hauskaa, kun on jo neljä vuotta siihen tottunut.
Ruumis päättyy kenkiin.

14 kommenttia:

  1. Lasten viisaudet ovat aina yhtä hauskoja. Kerran tyttäreni, 3 ja 4 vuotiaat tulivat sisälle. Isompi nauroi: naapurin poika pussasi Tuulaa keskellä tietä! Tuula itki: en minä ollut keskellä tietä vaan REUNASSA!

    VastaaPoista
  2. Boa tarde, a criança com a sua inocência ensina-nos como os adultos deviam de proceder relativamente ás outras pessoas, todos dias são dias das crianças, concorda?
    AG

    VastaaPoista
  3. Mä olen kahden mummun ja kahden papan vauva ja siitä ei sitten puhuta äiskälle, eikä iskälle, hi!

    VastaaPoista
  4. Oho, lapsen oikeuksien päivä lipsahti ohi. Onneksi lapsenlapsi tulee sunnuntaina piristämään päivää. Lapsien viisaudet ovat aina yhtä ihania ja raikkaita.

    VastaaPoista
  5. Harakka
    Risa

    Kiitos osanotosta, pidetään salaisuudet.

    VastaaPoista
  6. Lapsilla on niin rikkaita ajatuksia.
    Kerran jouluaaton kattausta tehdessäni minua auttoi 2-v pojanpoika, joka tuli kysymään- mummo, missä minun piikki ja kynsi on?

    VastaaPoista
  7. Nämä olivat ihania. Lasten ja imeväisten suusta kuuluu aina totuus, monet naurut olen nauranut lasten laukausille ja tahattomille kohteliaisuuksillekin.

    VastaaPoista
  8. Nämä olivat ihania. Lasten ja imeväisten suusta kuuluu aina totuus, monet naurut olen nauranut lasten laukausille ja tahattomille kohteliaisuuksillekin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mustis kommentista.
      Lapset ovat suorasukaisia puhumaan.

      Poista

Kiitos vierailusta ja kommentista!